Musolla An Nur SK 1000

Musolla An Nur SK 1000

SALAM MAAL HIJRAH 1438H

SALAM MAAL HIJRAH 1438H

Ahad, 11 Oktober 2015

Khidmat Bantu Bersama UPSP BTPNT

Tarikh : 10 Oktober 2015
Hari     : Sabtu
Lokasi : Rumah Tn Haji  Akram @ Amir Bin Abd Majid
( Penolong Pengarah Unit Pusat Sumber Pendidikan )




Alhamdulillah Pihak Jawatankuasa Musolla An Nur sempat berkunjung ke kediaman Penolong Pengarah, Ketua UPSP, Tn Hj Akram @ Amir B Abd Majid di Kg Tok Jembal, Kuala Terengganu pada petang sabtu 10 Oktober 2015. Beliau merupakan salah seorang Panel Penilaian Pusat Sumber Sekolah peringkat negeri dan kebangsaan yang sudah pasti mempunyai pengalaman yang luas dalam perkara berkaitan penilaian dan memenuhi kehendak setiap instrumen yang dikehendaki. 

Pertemuan ini tidak dirancang pada mulanya kerana sebenarnya kami ingin mengundang Tn Hj untuk mengisi program Ceramah Pebestarian Sekolah. namun memandangkan beliau mempunyai agenda yang begitu padat kami mengambil keputusan untuk mencungkil sedikit sebanyak idea dan pandangan daripada Tn Hj walaupun terpaksa bertandang ke rumah beliau atas cadangan beliau sendiri. Walau bagaimanapun beliau berjanji akan cuba mencari ruang waktu jika sekiranya sempat untuk datang ke sekolah dalam masa terdekat sebelum penilaian berlaku.

Kami mengucapkan terima kasih atas kerjasama yang diberikan sepanjang perbincangan yang berlangsung hampir 2 jam. Walaupun masa begitu singkat Tn Hj dapat memberi tunjuk ajar yang paling maksimum buat kami. Kami rasa amat-amat berbesar hati dan berterima kasih sekali lagi. Harapan kita semua semoga segala usaha yang dilakukan akan membuahkan hasil yang boleh dibanggankan terutama dalam mengharumkan nama negeri Terengganu dan Sekolah Kebangsaan Seri Buluh itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan