Musolla An Nur SK 1000

Musolla An Nur SK 1000

SALAM MAAL HIJRAH 1438H

SALAM MAAL HIJRAH 1438H

Selasa, 18 Oktober 2016

Program Khidmat Bantu (PKB)



Wartawan An Nur TV sempat menemubual Tuan Hj sesama PKB

18 Oktober 2016 , Musolla An Nur : Jawatankuasa Musolla dengan telah mengundang Tn Hj Akram Bin Abdul Majid ( Ketua Unit Perkhidmatan Sumber Pendidikan BTPN Terengganu untuk memberi Khidmat Bantu kepaa Musolla An Nur sebagai persiapan ke ASISS Peringkat Kebangsaan 2016. 

Terima kasih kepada Tn Hj yang sudi melapangkan masa bersama jawatankuasa musolla memberi sokongan dan tunjuk ajar serta panduan untuk menambahbaik musolla An Nur. Kehebatan beliau tidak dapat disangkal lagi kerana di bawah pimpinan beliau di UPSP telah berjaya menaikkan nama negeri Terengganu dengan mengungguli pertandingan Pusat Sumber Terbaik Negeri Terengganu kategori menengah dan rendah pada tahun lepas. 

Walaupun dalam masa yang agak singkat namun banyak input yang dapat dipelajari dan jawatankuasa akan sedaya upaya mengambil serius terhadap semua apa yang di utarakan oleh beliau.
Terima kasih yang tidak terhingga kepada tuan haji khasnya dan kepada BTPNT amnya kerana memberi pelepasan kepada tuan haji untuk menjayakan program khidmat bantu ini.

Harapan kita semua semoga Musolla an Nur juga dapat berdiri megah setanding dengan musolla yang telah berjaya sebelum ini.
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan